Nie jesteśmy idealni i popełniamy błędy, ale dzięki Tobie stajemy się lepsi.

Poznaj nasz schemat reklamacyjny oraz sprawdź, jak poprawnie wysłać zgłoszenie.

Schemat reklamacyjny 
  1. 1

    WYSŁANIE ZGŁOSZENIA

    Reklamację należy złożyć poprzez: formularz reklamacyjny dostępny poniżej, mailowo na kontakt@elenger.pl lub poprzez infolinię 123 800 000.

  2. 2

    REJESTRACJA REKLAMACJI

    Po wpłynięciu reklamacji do Elenger, reklamacja jest rejestrowana, otrzymasz informację zwrotną z numerem sprawy.

  3. 3

    ODPOWIEDŹ NA ZGŁOSZENIE

    Po analizie zgłoszonej reklamacji, do 14 dni kalendarzowych, wysyłana jest odpowiedź zwrotna.

Formularz

Zgłoś reklamację

Wypełnij poniższy formularz, na Twoją reklamację odpowiemy w ciągu 14 dni.

Dodaj załącznik