Założyłem/am wczoraj konto i poprawnie się zalogowałem/am, po czym dzisiaj, przy próbie zalogowania, wyskakuje mi błąd i nie mogę się zalogować.
Założyłem/am wczoraj konto i poprawnie się zalogowałem/am, po czym dzisiaj, przy próbie zalogowania, wyskakuje mi błąd i nie mogę się zalogować.
Konto e-BOK nie zostało potwierdzone linkiem aktywacyjnym w przeciągu 24h od momentu założenia i z powodu bezpieczeństwa zostało usunięte.
Załóż konto ponownie wraz z jego potwierdzeniem.
Podczas założenia konta w 1 kroku podaj: imię, nazwisko, identyfikator (login), adres email oraz hasło.
W 2 kroku podaj: numer klienta, PESEL oraz numer aktywnej umowy. Następnie zaakceptuj regulamin i konto zostanie poprawnie utworzone.
Na sam koniec potwierdź założenie konta, klikając w link aktywacyjny, który przyjdzie na Twój adres mailowy.
JEST TO BARDZO WAŻNE, PONIEWAŻ W PRZECIWNYM RAZIE KONTO PONOWNIE ZOSTANIE USUNIĘTE.